Студенти-медійники Університету імені Пилипа Орлика переглянули онлайн-дискусію за підтримки Ініціативи з інформаційній гігієні «Як не стати овочем?» під гаслом «Як маніпулює телебачення?».
Дискусія склалась завдяки двом спікерам-практикам: журналіст, телеведучий, музикант – Богдан Буткевич та засновниця Ініціативи з інформаційній гігієні «Як не стати овочем» – Оксана Мороз.
Головними питаннями стали :
Під час дискусії учасники дізналися всю правду про медіа. Кому вони належать та як насправді нами маніпулюють.
Зробили висновки, щодо “математики олігархів”. Сенс у тому, що популярними шоу і програмами вони нарощують хороший рейтинг каналу, а хороший рейтинг дає вплив. Зростає аудиторія, яка постійно його дивиться. Цей вплив, здебільшого, реалізується не через шоу чи розважальні програми, а через випуски новин та політичні програми. Власник каналу може й не постійно використовувати його у своїх цілях, а може й на повну.