Реєстрація на практико-орієнтовані курси за посиланням

Матеріально – технічне забезпечення

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАГАЛЬНУ ПЛОЩУ ПРИМІЩЕНЬ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ


п/п
Адреса приміщення Повна назва власника майна Загальна площа, м²
1 вул. Шнеєрсона, 12 ФОП «Методист» 320
2 вул. Шнеєрсона, 12/1 Миколаївський приватний ліцей «Гіпаніс-ЕОС» 196,6
3 вул. Шнеєрсона, 12/2 Приватний заклад дошкільної освіти “Гранд-Гіпаніс 423,1
4 вул. Котельна, 2 Приватний заклад дошкільної освіти “Гранд-Гіпаніс 3615,7
5 вул. Берегова, 39/3 Матвієнко Людмила Павлівна 213,80
6 вул. Берегова, 39/3 Матвієнко Людмила Павлівна 111,4
7 просп. Героїв України, 3 Миколаївська зразкова автомобільна школа ТСОУ 1200,0
8 вул. Миколаївська, 16 Міжлікарняна аптека №110-філія Підприємства комунальної власності області “Фармація” 415,7
9 вул. Київська, 3 Миколаївське відділення Асоціації акушерів-гінекологів України 40,0
10 просп. Центральний, 93/3 ТОВ «Інформаційне Агентство Українська Медіа Група» 40,0
11 вул. Вадима Благовісного, 25 ТОВ Медіа-группа “Миколаївські вісті” 162,0
12 вул. Вадима Благовісного, 34 Перша українська гімназія імені Миколи Аркаса 183,0
13 Очаківським район, с. Покровка, вул. Бородинівська, 16 Матвієнко Людмила Павлівна 86,1
14 Очаківським район, с. Покровка, вул. Бородинівська, 59 Матвієнко Людмила Павлівна 89,8
15 Каховський район, с. Григорівка, вул. Камінського, 5 Матвієнко Людмила Павлівна 68,9
16 Каховський район, с. Григорівка, вул. Кутузова, 15 Матвієнко Людмила Павлівна 50,8
Усього: 7216,9

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИМІЩЕННЯМИ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ІНШИМИ ПРИМІЩЕННЯМИ


п/п
Назва приміщень для функціональних цілей Площа приміщення, м²
Загальна включаючи
Власні Орендовані Здано в оренду
1 Навчальні приміщення, всього: в тому числі: 4397,00 4397,00
1.1 Приміщення для занять студентів, курсантів, слухачів (лекційні, аудиторні приміщення, кабінети, лабораторії тощо) 4003,6 4003,6
1.2 Комп’ютерні лабораторії 208,3 208,3
1.3 Спортивні зали 185,1 185,1
2 Приміщення для науково-педагогічних (педагогічних) працівників 110,3 110,3
3 Службові приміщення 207,7 207,7
4 Бібліотека, у тому числі читальні зали 224,5 224,5
5 Гуртожитки 274,0 274,0
6 Їдальні, буфети 89,5 89,5
7 Профілактори, бази відпочинку 295,6 295,6
8 Медичні пункти 25,5 25,5
9 Спортивні майданчики 831 831
10 Плавальний басейн 127,2 127,2
11 Актові зали 175,4 175,4
12 Інше 369,2 369,2

Приватний заклад вищої освіти «Міжнародний класичний університет імені Пилипа Орлика» має відповідні документи (установчий договір) щодо загальної площі приміщень та договори на використання приміщень, право користування якими внесено до Статутного фонду Університету

Університет має власну бібліотеку з читальною залою. Наявна електронна бібліотека. Кількість літератури становить 8487 примірників, що забезпечує можливість вивчення дисциплін відповідно до навчального плану.

В університеті є в наявності об’єкти соціальної інфраструктури – гуртожитки для студентів, їдальні, буфети, актові зали, спортивні зали, плавальні басейни, спортивні майданчики, пансіонати для відпочинку.

Їдальня та буфети оснащені необхідним обладнанням для комфортного користування здобувачами вищої освіти. Їдальня містить 25 посадочних місць, що відповідає нормам.

Здобувачі вищої освіти університету забезпечені гуртожитком.

Для занять з фізичного виховання використовуються спортивні зали та спортивно-тренувальний майданчик.

Університет має автономну систему опалення. Це дає змогу створити комфортні умови навчання та праці. В університеті впроваджено енергозберігаючі технології.

Необхідними ресурсами, що дозволяє виконувати низку найрізноманітніших завдань є: література, електронна бібліотека та електронна база сайтів, он-лайн ресурси: UMass Boston Open Kursevare, Khan Academy, MIT Open Courseware, Moodl, Zoom, Google Класс тощо.

Викладачі використовують сучасні педагогічні методи і технології навчання: коуч-лекції, проблемні лекції, лекції-провокації, лекції-диспути і конференції. Навчальні аудиторії забезпечені на  мультимедійним обладнанням.

Здобувачі вищої освіти забезпечені спеціально обладнаними робочими місцями, лабораторіями, устаткуванням, необхідним для виконання освітніх програм, наприклад:

Лабораторія системного програмного забезпечення має доступ до Інтернет, є в наявності 15 автоматизованих робочих місць з ліцензованими пакетами прикладних програм у кількості 15 одиниць: Open Office.org 3; Linux base; Open Office impress; Open Office calc; Open Office math; Quickstart; draw; Web; writer; Format Factory. У навчальному процесі використовуються тематичні Web-ресурси як першоджерела. До цієї категорії відносяться офіційні сайти органів державної влади (у доменній зоні gov.ua). Проте, окрім ретельного вивчення правових першоджерел, не менш важливим є вивчення практики їх застосування. Для таких цілей слугують науково-практичні коментарі, різноманітні вебінари тощо.

Велику допомогу при застосуванні нестандартних занять при викладанні навчальних дисциплін, наприклад‒ у формі рольової гри надають інформаційні ресурси, зокрема,  інтернет-ресурси  доступ до яких забезпечений для 15 автоматизованих робочих місць.

При вивченні навчальних дисциплін охорона праці в галузі та цивільний захист використовуються 3 персональних комп’ютерів AMD Sempron 2200 Mhz 256 Mb (LG 773N) та має автоматизоване місце SUCCES OpenOffice.org 3; Linux base; OpenOffice impress; OpenOffice calc; OpenOffice math; Quickstart;draw; Web; writer; FormatFactory.

Кабінет іноземних мов залучає до роботи 7 AMD Sempron 2200 Mhz 256 Mb (LG 773N) та має автоматизоване місце SUCCES OpenOffice.org 3; Linux base; OpenOffice impress; OpenOffice calc; OpenOffice math; Quickstart;draw; Web; writer; FormatFactory.

Лабораторія комп’ютерних мереж. В наявності:

Сервери мережі:gw-kpі — програмний маршрутизатор під керуванням – 5 шт, МКУ і мережі Інтернет; НFSС(маршрутизатор) – 1 лінія; Edge-Actіve Dіrectory Domaіn Controller- 1 ліні. Onyx-productіon сервер -1 од.; Lemur-сервер для студентів – 1 од.; Hydra — файл-сервер-1 од. 2950g-ei — комутатор Cіsco Catalyst 2950G-EІ – 1шт. sw-416-3,sw-416-1,sw-229 — керуємі комутатори доступу Іntel Express 460Т- 5шт.

15 робочих місць:

  • CPU Intel Pentium 4 2,4GHz ;
  • MB ASUS P4P800-VM;
  • RAM 2XDDR 256(3200) Hynix;
  • HDD 80,0 Gb(8MB) SATA Seagate;
  • FDD Sony 1,44;
  • CD-RW 48X32X48;
  • Монітор – 17” Samsung 795DF.-8шт, тощо.

Університет забезпечує доступність навчальних приміщень для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, зокрема безперешкодний доступ до будівлі, навчальних кабінетів та іншої інфраструктури відповідно до державних будівельних норм, правил і стандартів.

Санітарно-технічний стан будівель і споруд, умови експлуатації приміщень і обладнання, матеріально-технічна база ПЗВО «МКУ імені Пилипа Орлика» відповідають встановленим нормативам, що підтверджують санітарний паспорт, висновки місцевих органів з охорони праці та органів державного пожежно-технічного нагляду. Керівництво ПЗВО «МКУ імені Пилипа Орлика» постійно турбується про розвиток, оснащення та збільшення аудиторного фонду для проведення лекційних, семінарських, практичних і лабораторних занять.