«Агенція гарних новин» – це назва нового флешмобу від ініціативних студентів Міжнародного класичного університету імені Пилипа Орлика. Ми готові розраджувати Вас та підіймати Вам настрій! У сьогоденні серед безліч новин про пандемію, є і гарні новини про те, що відбувається у світі. Шукаємо іх, знаходячись на карантині!
Дизайнерка
одягу з Великобританії Хлоя Бейнс на власному досвіді продемонструвала, як
можна використовувати намети, залишені після фестивалів та інших заходів.
Вона створила колекцію одягу і прикрас із різних
елементів: тканини, кілок, мотузок.
Хлоя, випускниця Лондонського коледжу моди,
часто використовує у своїй роботі відходи і перероблені матеріали. Вона каже,
що їй приємно працювати з такою сировиною.
Ідея колекції з’явилася після того, як вона з
друзями побувала на музичному фестивалі British Boomtown.
У день закриття майже усі учасники пішли,
залишивши свої тенти та інше спорядження. Організатори заходу оголосили про це
під час церемонії закриття. За словами Хлої, побачене її вразило: кинутих
порожніх наметів залишалося так багато, що важко було повірити, що фестиваль
закінчився і люди розійшлися, – було повне враження того, що захід ще
триває.Той випадок надихнув дизайнера створити з непотрібних наметів одяг. Вона
почала шукати старі та пошкоджені намети, і через деякий час отримала необхідний
матеріал від своїх друзів, знайомих, а також фестивальних і туристичних
організацій.
У колекцію під назвою «In Tents: The After Party»
(«У наметах: Після вечірки») входять спідниці, сукні, топи і прикраси.
Хлоя Бейнс відчула, що шити з наметів досить складно. Але незабаром вона зрозуміла, що не потрібно занадто багато переробляти, а варто черпати натхнення з існуючих елементів конструкції. Різноманітність і яскравість кольорів також спочатку збентежили дизайнерку, оскільки Хлоя завжди дуже ретельно ставилася до підбору кольорової гами для своїх робіт. Потім процес захопив її, і, врешті-решт, їй вдалося підібрати вдалі та незвичайні колірні комбі.
Вікторія Чернега