Реєстрація на практико-орієнтовані курси за посиланням

Спеціальності кафедри

Програма спеціальності 061 «Журналістика» орієнтована на актуальну спеціалізацію, завдяки опануванню якої здобувач освіти стає фахівцем із соціально-комунікаційних технологій. 

Основна мета спеціальності полягає у підготовці конкурентноздатних фахівців для вирішення комплексних задач і проблем у соціально-комунікаційній сфері. В межах спеціальності випускники здобувають поглиблені знання та вміння інноваційного характеру, а рівень їх інтелектуального потенціалу є достатнім для вирішення професійних завдань. 

В ПЗВО «Міжнародний класичний університет імені Пилипа Орлика  вас вчитимуть:

  • працювати з різною інформацією, 
  • проводити комунікаційно-видавничі процеси, збирати та перевіряти факти, 
  • відсіювати фейки, 
  • створювати аналітичні матеріали, 
  • брати інтерв’ю, 
  • готувати радіо- та телесюжети тощо. 

Ви опануєте навички медіаграмотності та медіапланування, кризового менеджменту, розвинете критичне мислення для якісної роботи з інформацією. Також вас вчитимуть сторітелінгу, роботі з подкастами та соціальними мережам.

Перелік основних навчальних дисциплін:

  • Вступ до спеціальності
  • Професійні та етичні стандарти
  • Теорія та історія соціальних комунікацій
  • Теорія твору і тексту
  • Теорія та історія журналістики
  • Маркетинг (за професійним спрямуванням)
  • Менеджмент (за професійним спрямуванням)
  • Зв’язки з громадськістю (PR) та реклама
  • Українська та міжнародна публіцистика: історія та контент
  • Маркетинг у соціальних мережах та ЗМІ
  • Сучасна українська мова (за професійним спрямуванням) з практикумом професійного мовлення
  • Медіаправо та медіабезпека
  • Проблематика ЗМІ
  • Міжнародна журналістика
  • Організація і економіка ЗМІ
  • Теорія та методика журналістської творчості
  • Медіаграмотність та інформаційна безпека
  • Журналістські жанри
  • Журналістське розслідування
  • Масова комунікація та інформація
  • Психологія масової комунікації
  • Журналістський фах (агенційна журналістика, друковані медіа, фотожурналістика, телерадіожурналістика, крос-медіажурналістика, онлайн медіа)

Здобута кваліфікація дозволяє працювати в:

  • рекламних, брендингових та PR-агенціях;
  • інформаційно-аналітичних центрах;
  • друкованих та електронних ЗМІ;
  • видавництвах і друкарнях;
  • дизайн-студіях;
  • PR-відділах будь-яких державних і комерційних установ;
  • прес-службах підприємств, політичних партій, громадських організацій.

Обрана спеціальність дозволяє обіймати наступні посади:

  • арт-директор (керівник проекту в шоу-бізнесі, видавничій справі, кіно, дизайні, індустрії розваг тощо);
  • креативний директор (керівник з неймінгу, кріейтингу та розвитку бренду, фахівець зі стратегічного планування реклами);
  • директор з PR (фахівець із підвищення впізнаваності, іміджмейкер у сфері політики та шоу-бізнесу);
  • дизайнер реклами (фахівець з розробки фірмового стилю для проектів та продуктів компанії);
  • рекламіст (спеціаліст з розробки та розповсюдження реклами);
  • прес-секретар керівників громадських, політичних, комерційних та державних установ (фахівець у сфері підбору та аналізу інформації);
  • рекламний агент і менеджер по роботі з клієнтами (фахівець по роботі з клієнтами та з розробки рекламної стратегії);
  • менеджер із зв’язків з громадськістю (спеціаліст з організації та проведення спеціальних PR-заходів, акцій тощо);
  • копірайтер та спічрайтер (фахівець у сфері написання рекламних текстів чи слоганів, текстів промов, виступів для високопосадовців, політиків, громадських діячів чи бізнесменів);
  • медіабайєр (фахівець, який закуповує ефірний час на радіо й телебаченні, рекламні площі в друкованих та електронних ЗМІ);
  • медіапланер (фахівець з розробки медіастратегії для брендів);
  • телеведучий та радіоведучий (той, хто веде та розробляє програми).