Реєстрація на практико-орієнтовані курси за посиланням
Студенти спеціальності «Комп’ютерна інженерія» МКУ ім. Пилипа проявляють не тільки глибокі професійні знання, а й маркетингові здібності. Так, студент 4 курсу Гулак Дмитро є власником 2 набираючих популярність Телеграм-каналів із тематики веб-технологій. Так, професійні знання дозволили Дмитру автоматизувати роботу з каналами, запровадивши ботів, що автоматизують створення нових інформаційних повідомлень (постів), в результаті чого доля ручної роботи зведена до мінімуму. Але, окрім розробки програмної частини Дмитро здійснює періодичні маркетингові акції, що сприяють підвищенню популярності («розкрутці») його каналів. Так 28 жовтня в його каналі було запущено розіграш ліцензійної гри BattleField 6 (повної вартості 1900 грн), а також акаунту Телеграм Преміум. Слід відмітити, що значну частку своїх знань та навичок Дмитро отримав саме в Міжнародному класичному університеті імені Пилипа Орлика. Зокрема, маркетингові методики докладно розглядалися під час навчання Дмитра (та інших бажаючих студентів МКУ) у стартап-центрі університету (заняття по програмі «Власна справа»). Участь у його роботі є безкоштовною, як і у значній кількості інших додаткових програм, гуртків та курсів, що пропонує університет своїм здобувачам.
Для того, щоб взяти участь у розіграші, слід виконати прості умови, прописані за посиланням https://t.me/javacript_test/760 . Завершення розіграшу відбудеться 10 листопада.


