Правнича діяльність та офісне адміністрування
До уваги абітурієнтів 2025 року!
Тут розпочинається твій шлях до успіху!
Коледж ПЗВО «Міжнародний класичний університет імені Пилипа Орлика» оголошує набір вступників на базі 9 та 11 класів, а також на базі професійно-технічної освіти
Освітньо-професійна програма «Правнича діяльність та офісне адміністрування»
Спеціальність – D6 Секретарська та офісна справа
Галузь знань – Бізнес, адміністрування та право»
Терміни навчання – 2 роки 10 місяців (на основі ПСЗО – 11 клас) або 3 роки 10 місяців (після 9 класу, з одночасним здобуттям профільної середньої освіти).
Після навчання випускник отримає два документи державного зразка: атестат про повну загальну середню освіту і диплом фахового молодшого бакалавра.
Умови розвитку юридичних послуг ставлять підвищені вимоги до документообігу та правової грамотності адміністративних працівників. Спеціалісти з правничої галузі, які володіють навичками організації офісної роботи, користуються значним попитом на ринку праці. Освітньо-професійна програма “Правнича діяльність та офісне адміністрування” для студентів спеціальності “Секретарська та офісна справа” має практичне спрямування і надає необхідні знання та вміння для успішної роботи в сфері юридичного документообігу та адміністративного забезпечення судових, нотаріальних та адвокатських установ.
Випускники цієї освітньої програми можуть отримати правові знання для роботи на підприємствах, державних органах та організаціях. Освітньо-професійна програма “Правнича діяльність та офісне адміністрування” готує фахівців до виконання обов’язків у сфері правничої діяльності, включаючи адміністративне та секретарське управління.
Фаховий молодший бакалавр ОПП “Правнича діяльність та офісне адміністрування” під час навчання набуде таких вмінь:
- Тлумачити та застосувати закони та інші нормативні акти; юридично правильно кваліфікувати дії, факти та обставини; приймати правові рішення і здійснювати інші юридичні дії в точній відповідності до законів.
- Забезпечувати законність в діяльності державних органів, підприємств, установ, організацій, посадових осіб та громадян, а також неухильно дотримуватись державної та трудової дисципліни; здійснювати контроль за виконанням законів та інших державних рішень; вживати заходи по запобіганню порушень прав і законних інтересів громадян і організацій; забезпечувати дотримання встановленого порядку розгляду заяв, звернень, скарг та пропозицій громадян.
- Складати та оформляти юридичні документи; надавати кваліфіковані юридичні висновки і консультації.
- Проводити профілактичну роботу по дотриманню законності і попередженню правопорушень, зміцненню правопорядку; пропагувати правові знання та здійснювати правове виховання громадян; надавати юридичну допомогу населенню і організаціям.
- Систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію; вивчати законодавство і практику його застосування; орієнтуватися в спеціальній літературі, застосовувати сучасні методи наукової організації праці.
Професійні назви робіт, які здатний виконувати фахівець освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр:
- Архіваріус;
- Державний податковий інспектор;
- Діловод;
- Інспектор з виплати пенсій;
- Інспектор з кадрів;
- Інспектор з контролю за виконанням доручень;
- Інспектор з ліцензування;
- Інспектор з призначення пенсій;
- Інспектор з соціальної допомоги;
- Інспектор митної служби;
- Інспектори правоохоронних органів, кримінільно – виконавчої воєнізованої, охорони, приватні детективи, фахівці з дізнання;
- Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету;
- Кодифікатор;
- Організатор діловодства( державні установи);
- Організатор діловодства( економічні установи);
- Організатор діловодства( система судочинства);
- Організатор з персоналу;
- Паспортист;
- Помічник адвоката;
- Помічник керівника установи виконання покарань;
- Помічник нотаріуса;
- Помічник юриста;
- Референт;
- Секретар адміністративних органів;
- Секретар виконкому;
- Секретар колегії судової;
- Секретар комітету (організації, підприємства, установи);
- Секретар правління;
- Секретар суду;
- Секретар центрального органу виконавчої влади;
- Серетар судового засідання;
- Спеціаліст з питань кадрової роботи та державної служби;
- Судовий виконавець, розпорядник;
- Технічні секретарі в галузі управління;
- Фахівець з організації майнової та особистої безпеки;
- Фахівці кримінально-виконавчої служби тощо.
Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання:
- Юридичні служби підприємств і організацій всіх форм власності (правові послуги: консультування з правових питань, правовий супровід, правовий аудит);
- Органи місцевого самоврядування й виконавчої державної влади (правовий нагляд і контроль за відповідністю виконання й дотриманням підконтрольними обєктами правових приписів);
- Правоохоронні органи (вирішення кримінально-правових, адміністративно-правових, цивільно-правових спорів у процесі розгляду судових справ).
Адреса приймальної комісії:
м. Миколаїв, вул. Котельна, 2
Довідки за телефоном:
+380503947287
+380672503646