Журналісти у медіа, хочеш отримати якісну роботу, але не знаєш як це зробити та, які потрібно писати резюме про себе? Відповіді чекали на курсі від “Медіамейкер”

Гарант ОП “Правова журналістика” Навчально-наукового інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка Катерина Горська запросила завідувачку кафедри журналістики та філології Міжнародного класичного університету імені Пилипа Орлика Валентину Стєкольщикову та здобувачів спеціальності “Журналістика”

долучитися до фахового курсу від “Медіамейкер”.

Медіаторкрами зустрічі були Дарʼя Трапезнікова, головна редакторка медіа для тих, хто працює в медіа, та Тетяна Боць, операційна редакторка Медіамейкера.

Як зазначили спікерки під час зустрічі, сьогодні найбільше бракує журналістів, новинарів та SMM-менеджерів. Рідше шукають редакторів, SEO, менеджерів із продажу й авторів рекламних матеріалів.

Проджектів частіше наймають організації, або редакції з великою кількістю грантових або комерційних проєктів.

Редакторів, комунікаційників, новинарів і менеджерів із реклами радше будуть утримувати в штаті організації.

Лекторки курсу, спираючись на власний досвід, переконують, для того, щоб вами зацікавилася організація, як професіоналом, потрібно їх зацікавити та дати зрозуміти, що саме ви повинні отримати цю посаду, а для цього вам потрібно гарно оформити своє резюме.

Що ж таке резюме?

Резюме— це ваша реклама, як працівника і працівниці. Не дайте йому бути крінжовим.

“Мати мало або не мати досвіду – не погано. Погано — робити граматичні помилки, давати неклікабельні лінки чи

розписувати, який ви класний безпруфів”, – розповіла головна редакторка медіа Дарʼя Трапезнікова.

Що ж писати коли є досвід?

КОЛИ Є ДОСВІД:

Хронологічна послідовність від останнього місця роботи до першого.

Треба вказати посаду, компанію, термін роботи і КОРОТКИЙ список обовʼязків, які виконували на цій ролі. Але, якщо ви, наприклад, працювали журналістом і ще вели канал у соцмережах — вкажіть це, бо зазвичай журналісти не повинні таке робити і це додатковий скіл.

Ще можна (опціонально) підкреслювати досягнення.

Команді “Медіамейкер” більше до вподоби окреме LinkTree з матеріалами, а не “ковбаса” з лінків після резюме.

КОЛИ НЕМА ДОСВІДУ:

Компанії готові навчати та вкластись у співробітника, щоб самостійно виростити собі спеціаліста.

Наявність профільної освіти насправді важлива.

Навіть якщо не працювали раніше в медіа, CV таки варто оформити з інформацією про базові речі, мови, які знаєте, згадати докладно про практичні завдання в університеті, конкурси, які вигравали, курси, які проходили, чи соціальні ініціативи, де брали участь.

ЯК МАЄ ВИГЛЯДАТИ РЕЗЮМЕ

Варто зробити його в одразу двомовним — українською та англійською.

Важливо, щоб CV було лаконічним. Три сторінки — це вже забагато.

Зараз популярний формат єврорезюме — по суті прокачаний Google-документ.

Ще одним з досить вагомих аргументів про прийняття рішення взяття на роботу – мотиваційний лист – поясніть, як ваші вміння, амбіції та цінності відповідають редакційним ідеям та авдиторії саме цього медіа.

Зустріч пролетіла, ніби одна миттєвість. Бо було цікаво, інформативно, прозоро.

Чекаємо на наступну зустріч на курсі від “Медіамейкер”.